ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ- ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ -ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ

Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ

ως προς τον 1ο θεματικό κύκλο

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

1.Οδική ασφάλεια τόσο σαν πεζός όσο και σαν υποψήφιος οδηγός

2. Να απόκτηση υγιεινές διατροφικές συνήθειες

3. Κατανόηση των κινδύνων αλλά και αντιμετώπιση τον επιπτώσεων από τις εξαρτήσεις των social media

ως προς τον 2ο θεματικό κύκλο

Φροντίζω το Περιβάλλον

1.Καλλιεργητική φροντίδα φυτών

2. Αναγνώριση των ετικετών από τα φυτοφάρμακα

3. Κατανόηση των κινδύνων για τον υδροφόρο ορίζοντα η ρίψη φυτοφαρμάκων

ως προς τον 3ο θεματικό κύκλο

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

1. Δράσεις καθαρισμού τόσο στον αύλιο χώρο του σχολείου όσο και στο οικείο περιβάλλον του μαθητή (χωρίο -κατοικία )

2. Φωτορεπορτάζ και ανάρτηση στην ιστοσελίδα του σχολείου

3. Επίσκεψη στο χωριό ΣΟΣ

ως προς τον 4ο θεματικό κύκλο

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

  1. Η ρομποτική από την αρχαιότητα εώς τις μέρες μας

2) Πως έχει εντάξει την ρομποτική ο άνθρωπος στην καθημερινότητα

3 ) Κατασκευή ρομποτικού βραχίονα